miss eila says : bengang + happy !!

korang na dngar yang mne dlu ?
1. bengang
2. happy

haha , aku dah plih nk tliz yang mne ..
better tlis bngang dlu la ,,

B.E.N.G.A.N.G !!

td aku tlpe na bwak bku mmbe aq ,, lex2 aq kne bg bku aq ,, sba je la ,, 
sdh la plak , :( and td bju aku kotor la kne bnd ape ntah ,,
aku rse cam nk jrit je,, dh lha beg ksygngan aq kyak ,, beg skola aku plak koto 
cis , bngang2.. eeee,, sba je la .. 
lpaz toe , aku kne plang bku teks , aku tngok 3 bku x blut ,adoi !
mse plng bku plak ,, ade bdax2 fom 2 bjet2 lak , slmat mmbe aku bkap2 aku ,,
rse nak pijak je ,, dh la aku ta dpat msuk pix sbb usb ta de
berdosa plak aq mara2 ni ,, haha ! 
but still bngang , 

korang rse ape yang patut aku buat ?
sila pilih :

1 . jerit !!
2. tembak dri aku !!
3. buat bodoh !!
4. solat !!

*sila pilih sebelum hidupmu diganggu , haha !!


H.A.P.P.Y

td aq g cek ktaz prkse , sains aku dpat 37 dari 40..
met 35 dari 40..
sejarah 47 dari 60 ( ta sure ag )
geografi 50 dari 60..
bez gle dpat smbang2 smbil dngar ckgu cramah,, aku bsyukur dpat ckgu hadzari yang garang
tu,, aku ngat de garang ,, tp ati die blik ,,
bnyk kli die sbot nme aku , bez la plak owg sbot2 nme aku .
yang lagi bez die pnggl aq dkte ,,
hahaha 
sbnarnye die mksudkan DR.HJ.MUHAMMAD FADZILAH KAMSAH ,,
alang2 nme aku fazilah , aku amek ksmpatan jd popular .. haha



haha .. aku triak plak dh ..aku na g cek out pix korea yg hensem2 toe la.. 
tata bdax tomei yang bce diari sya ,,
this for u :



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment: